Bij met operationele gegevens

Lukt het niet die achterstand weg te werken? Want waar moet je beginnen en wat kun je laten? Hoe zorg je dat je geen nieuwe achterstanden oploopt? En dan is het ook nog de bedoeling dat je geen meeting mist.

Hoe krijg je dat voor elkaar?

Simpel, je meld je aan… om bij te zijn!


Bij zijn training

Vage, onduidelijke antwoorden. Geen progressie, geen besluit. Word jij daar ook zo moedeloos van? De data in je scherm moet gewoon compleet, kloppend en logisch zijn. Tonen wat er is gebeurd en bij zijn. Hoe doe je dat?

Ook jouw organisatie kan ICT systemen met onderliggende databases hebben die bij zijn. Waardoor je kunt vertrouwen op wat er in jouw scherm staat, wat het filter je teruggeeft en wat er volgens scherm nog mogelijk is. Zodat je klanten meteen kunt antwoorden in plaats van op hangen met de belofte er op terug te komen.

Als gezondheidswetenschapper en data manager houd ik van preventie. Voor anderen en mezelf. Vandaar bij zijn. Zodat je van jouw data op aan kunt en jijzelf en anderen op jou.


Bij zijn van procdm

Doen

Aan de slag met jouw (data) werk. Gewoon beginnen bij te zijn.

Vanuit de inhoud

Werken vanuit WAT IS. Actie op basis van inhoud, de gegevens, de data.

Iedere werkdag

Bij zijn training-on-the-job. Effectief betrokken en elke werkdag een stapje beter.


Bij zijn training, wat kun je verwachten?

persoonlijk

Aan de slag met jouw scherm(en). Met de data en de processen om vanaf dag één bij te kunnen zijn.

Je krijgt bij zijn training van mij (Maritza Witteveen).

routine

Iedere werkdag ben ik present. Zo veel mogelijk op een vast tijdstip. Maximaal een uur volop bij zijn.

houvast

Data biedt houvast. Hoe vind je de essentie, zie je patronen, vraag je hulp en bespreek je inconsistenties en of risico’s?

resultaat

Je bent iedere werkdag bij en achterstanden zijn bijgewerkt. In je scherm staat data waar je van op aan kunt terwijl je tijd over houdt.


Wat is bij zijn door procdm?

Bij zijn bestaat minimaal uit iedere werkdag het moment waarop je weer bij bent. Daarnaast zorgt bij zijn dat je achterstanden bijgewerkt krijgt en dat je steeds een beetje beter wordt in je werk.


procdm

Een systeem op zich, krijgt niets voor elkaar. Hoe je systemen consistent voedt en gebruikt, maakt verschil.

Consistent je kerntaak of kerntaken uitvoeren zet zoden aan de dijk. Bij zijn is de basis van alle procdm services.

Kwaliteit, inclusief tijdigheid, door een consistente uitvoering. Waar jij en anderen op kunnen bouwen. Met ruimte om ergens dieper op in te gaan of om totaal iets anders er bij op te pakken.