Week 24 en een vraag over een factuur uit week drie. Al ervaar ik vaker dat bedrijven achter de feiten aan lopen, zo’n vraag als deze verbaast me weer. Even zoeken en de vraag blijkt eerder gesteld en beantwoord. Een 10 minuten klusje.

Wanneer ontdekken organisaties hoeveel hun achterstanden hen en anderen kosten: qua mensen, tijd en geld?

Ik weet dat het onbegonnen werk lijkt de stroom vragen, verzoeken, wijzigingen en nieuwe aanvragen werk dagelijks bij te werken.
En ja, het klinkt verstandiger taken op te sparen en in te plannen om ze in één keer achter elkaar af te handelen.

Toch: zaken laten liggen genereert fouten en kost resultaat.

Terwijl werk dagelijks bij zijn maakt dat je lichter, prettiger, gemakkelijker en creatiever werkt. Wanneer je kiest bij te zijn, is bij zijn vrij snel jullie nieuwe status quo. 

Door bij te zijn, wordt er, binnen het uur, binnen een werkdag geantwoord. Ook op maanden later gestelde vragen.