Week 24 en een vraag over een factuur uit week drie. Al ervaar ik vaker dat bedrijven achter de feiten aan lopen, zo’n vraag als deze verbaast me weer. Even zoeken en de vraag blijkt eerder gesteld en beantwoord. Een 10 minuten klusje.

Wanneer ontdekken organisaties hoeveel hun achterstanden hen en anderen kosten: qua mensen, tijd en geld?

Ik weet dat het onbegonnen werk lijkt de stroom vragen, verzoeken, wijzigingen en nieuwe aanvragen dagelijks bij te werken.
En ja, het lijkt verstandig taken op te sparen om ze in één keer achter elkaar af te handelen.

Toch blijkt dat zaken laten liggen fouten genereert en teveel kost.

Dagelijks bij zijn creëert ruimte. Het zorgt dat je lichter, prettiger, gemakkelijker en creatiever kunt werken. Wanneer je kiest bij te zijn, is bij zijn vrij snel jullie nieuwe status quo. 

Door bij te zijn, worden zaken, binnen een werkdag opgepakt, beantwoord of in ieder geval opgevolgd met een eerste reactie. Ook wanneer het maanden later gestelde vragen betreft 😉.